Pular para o conteúdo principal

Pagi flugbileton laŭ pezo

Passagier1

pagi_pezon.mp3 Listen on Posterous
La homoj plidikiĝas - kaj tial flugkompanioj ricevas problemojn. Unu el ili en Samoa nun prezentas simplan solvon: La prezo por la flugbileto dependas de la korpa pezo. "Decidu mem kiom vi pagas", estas la reklamslogano.
Samoa Airlines estas sentolera. La eta fluglinio en la pacifika ŝtato Samoa estas la unua en la mondo kiu kalkulas la prezon de la flugbileto laŭ la pezo de la pasaĝeroj. Ekde nun la entrepreno kiu disponas nur pri tri unu- kaj dumotoraj avidadiloj, ekvalidigas tiun regulon ĉe sia sola internacia flugo al Usono.
Pli dikaj kaj pli longaj pasaĝeroj do devas porti pli altajn kostojn ol pli maldikaj kaj pli mallongaj. "Pagu nur por tiom kiom vi pezas". Tiel varbas la entrepreno kiu eklaboris nur en la jaro 2012 kaj tiamaniere provas turni al pozitivo la minacan anoncon por pli pezaj klientoj. "Nur tiom", sur Samoa ne estas malmulte, ĉar ĉirkaŭ 90 procentoj de la insulanoj estas konsiderataj tropezaj.
Ĉirkaŭ la tuta mondo flugkompanioj ne vere scias kiel pritrakti la fakton ke iliaj pasaĝeroj fariĝas pli kaj pli dikaj. Ili havas problemojn kun pasaĝeroj kiuj pro siaj korpaj mezuroj ne ligas sin sur la seĝon, kiuj ne malsuprenmetas la brakapogilojn kaj kiuj entute ne kapablas sidiĝi. Unuflanke en tiaj kazoj ili ne povas garantii la sekurecon de la tropezaj pasaĝeroj. Aliflanke tio povus limigi la komforton de seĝnajbaroj kio siavice kondukas al plendoj. Kaj nelaste plialtiĝas ankaŭ la kostoj por la flugbenzino.
La flugkompanioj ĝenerale ne adaptas la seĝojn laŭ la kreskanta longeco kaj larĝeco de la klientoj. La averaĝa sidloko sur longdistancaj flugoj en la "ligna klaso" havas larĝecon de 44 centimetroj kaj distancon de 81 centimetroj al la antaŭa sidanto, pri kio suferas ne nur larĝaj sed ankaŭ longaj pasaĝeroj.
Por solvi la problemon ĝis nun ĉe multaj usonaj flugkompanioj graskorpaj klientoj devis mendi kaj pagi duan sidlokon. Aŭ ili devis altengradigi la bileton por pli spacaj seĝoj en la negoca klaso.
En Eŭropo la problemoj ĝis nun ne jam estas tiel gravaj kiel en norda Ameriko. Tial la flugkompanioj estas pli toleremaj kaj nur jen kaj jen "rekomendas" pagi duan sidlokon.
Kaj kio pri la fluglinio de Samoa? Oni tie pagas laŭ la entuta pezo kaj oni rekomendas al la klientoj perdi pezon por pagi malpli. Tio kongruas kun la politiko de la la ministerio pri sano kiu volas eduki la samoanojn konsumi malpli da dikigaj nutraĵoj.

--

.... Esperanto, mia lingvo, minha língua!

Esperanto@Brazilo - http://esperanto.brazilo.org

Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

Novaĵoj pri Briksaj landoj en 2025

La BRICS-emblemo en Brazilo en 2025 estos la sumauma-kotonarbo. La brazila registaro publikigis la BRICS-emblemon, kiu estos uzata por la landa  prezidanteco de la unuiĝo en 2025. La emblemo prezentas la sumauma-kotonarbon  kreskantan en Amazono, kiu estas pentrita en la koloroj de la naciaj flagoj de la ŝtatoj  de la BRIKS-unuiĝo.  1. La 1-an de januaro, la prezidanteco de BRICS oficiale transiris de Rusio al Brazilo. Tio estas la dua sinsekva jaro, ke la latinamerika ŝtato fariĝas la centro de altiro por politikistoj de la plej alta nivelo. Plej verŝajne, Rio-de-Ĵanejro iĝos la ĉefurbo de la ĉefa evento, nome  la renkontiĝo je la nivelo de ŝtatestroj. Almenaŭ la ĉefaj eventoj de la G20 en 2024 okazis tie. La pasintan novembron la urbestro de Rio-de-Ĵanejro Eduardo Paes diris, ke li jam proponis al brazila prezidento Luiz Inacio Lula da Silva okazigi tie la Pint-Kunvenon. Cetere, la estro de la brazila Ministerio pri eksterlandaj aferoj Mauro Vieira deklar...

Programo Mia Amiko: Granda Projekto por Esperantistiĝo en Brazilo

Programo Mia Amiko (PMA) fariĝis unu el la plej gravaj projektoj por disvastigi kaj subteni la uzadon de Esperanto en Brazilo. Ĉi tiu programo ne nur inspiras centojn da homoj lerni la lingvon, sed ankaŭ kreas fortikan komunumon de lernantoj kaj volontuloj, kiuj ĉiutage kunlaboras por antaŭenigi la idealojn de Esperanto. Vasta Programaro por Ĉiuj Niveloj Unu el la ĉefaj avantaĝoj de PMA estas ĝia alirebleco kaj diverseco. La programo proponas kursojn por ĉiuj niveloj, ekde bazaj ĝis progresigaj, donante al lernantoj la ŝancon, paŝon post paŝo, majstri la lingvon. Ĉi tiuj lecionoj estas gvidataj de spertaj instruistoj kaj apogataj de dediĉitaj volontuloj, kiuj certigas, ke ĉiu lernanto ricevas la atenton kaj subtenon, kiujn ili bezonas. La kursoj estas realigitaj rete, kio faciligas la aliron por homoj tra la tuta lando. Lernantoj povas partopreni de la komforto de sia hejmo, kun horaroj adaptitaj al diversaj bezonoj. Tia aliro inkluzivigas ĉiujn interesatojn kaj kreas d...

La Trankvila Transo: Esperanta Filmo, kiu Kortuŝas kaj Inspiradas

En la lastatempa festivalo de Esperanto-USA, la 5-minuta filmo "La Trankvila Transo" elstaris kiel la granda gajninto de la unua premio. Ĉi tiu verko ne nur gajnis la admiron de la juĝantaro, sed ankaŭ kaptis la koron de la internacia komunumo. La filmo pritraktas la profundan temon de maljuniĝo, kaptante kaj sentimentajn kaj dramajn momentojn de tiu ĉi universala homa sperto. La titolo mem, "La Trankvila Transo," sugestas la mediteman kaj emocian vojaĝon, kiun ĝi prezentas. Tra zorgeme kreitaj scenoj kaj kun impresa atento al detaloj, la filmo donas voĉon al temoj kiel nostalgio, akcepto, kaj la mistera beleco de la vivo mem. Kvankam mallonga, la filmo sukcesas transdoni profundan mesaĝon: maljuniĝo ne estas nur fizika ŝanĝo, sed ankaŭ spirita transiro, plenplena de signifoj kaj memoroj. Unu el la ĉefaj fortoj de "La Trankvila Transo" estas ĝia kapablo rakonti universalan historion per la unika lenso de Esperanto. La lingvo, kiu simbolas interkompreniĝon...